DumpStats voor Alwetend Orakel

81,291 +85972 -4681

Kudos

#599 (Top 0.1874%)

Kudos/dag 20.64
Kudos/reaguursel 96.2
Meeste kudos op 1 reaguursel 4797
Minste kudos op 1 reaguursel -1598

845

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 44
Woorden per reaguursel 18.5
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 14
Geregistreerd op 11-09-2015
Eerste reactie op 11-09-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-23 19:53:44 op Daar gaat je fiets
"De mensen die klagen over een scheldwoord zijn het gezwel van de huidige maatschappij."

Zo da's wel even een sterke uno reverse zeg.

51 kudos 2026-06-21 10:49:44 op Vleesetende egel
Laat dat beest lekker met rust, stelletje sukkels. Met je "het is een krab". Eindelijk een beest dat die exotische rotzakken opeet en dan krijg je deze twee eierballen die boven je hoofd lopen te klooien.

2 kudos 2026-06-17 10:41:50 op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
Ze snappen het best, het maakt ze alleen geen flikker uit want lekker onverschillig zijn is stoer.

-23 kudos 2026-06-17 09:20:14 op Jeremy Clarkson heeft kanker
Boze meneer deelt klap uit aan collega omdat er geen warm eten is. Boze meneer zijn contract wordt niet verlengd. Maar het is natuurlijk weer de schuld van woke.

11 kudos 2026-06-16 06:36:12 op Eindelijk wat WK-statistieken waar je wel wat aan hebt
Je haalt de begrippen inheems en endemisch door elkaar. Inheems is een soort die op eigen kracht, via natuurlijke processen, in een gebied voorkomt en daar van nature thuishoort. Endemisch is een soort die uitsluitend in één gebied voorkomt en nergens anders.

32 kudos 2026-06-09 19:38:42 op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
Het is veel leuker hoe die kerel daar rechts achter hem (achter die vent in het zwart) zicht steeds probeert te verschuilen en op het eind zelfs z'n sjaal voor z'n hoofd doet. Zeker iets te verbergen.

3 kudos 2026-05-18 16:46:04 op Begrafenis opa
Opa draait zich al om voordat-ie in z'n graf ligt.

17 kudos 2026-05-10 22:24:44 op Volkert in jonge jaren
De discussie is ook echt niks veranderd in al die jaren. Treurig dat we nog steeds in dezelfde shit zitten.

Topcomment 282 kudos 2026-03-02 21:11:03 op Niet alle Iraniërs blij met oorlog
"Een land democratiseer je niet met bombardement"... nee, en ook niet door met een trommeltje op het Museumplein te staan.

33 kudos 2026-02-25 16:51:43 op Welkomstcomiteetje voor Olympiërs
Zo zie je maar weer dat die sporters ook maar gewone mensen zijn met hun 'gewajooo', 'oooh maaai gaaat' en 'fucking ziek shot brooo'.

Topcomment 282 kudos 2026-02-03 09:07:38 op Ik ben in Thailand!!
Die kan zo met GTST meespelen, zelfde acteerniveau!

61 kudos 2026-01-23 12:06:41 op Picobello BV
'In onze bungalow in Bella Boekelo'

78 kudos 2026-01-21 10:54:13 op Sociale interacties zijn verdomd lastig
Bij de kassa komt het geregeld voor dat ik nog de vraag "Bonnetje?" verwacht maar dat er al een "Fijne dag" wordt gezegd waarop ik mijn voorgeprogrammeerde "Nee, dankjewel" eruit hakkel.

Andersom komt ook voor dat ik een "Insgelijks" mompel op de vraag of ik het bonnetje nog meewil. In die zin is de zelfscan een vloek en een zegen.

-3 kudos 2026-01-09 20:06:24 op Van 23:59 naar 00:00
Het presidentschap van Marc Ravalomanana heeft inderdaad diepe sporen achtergelaten in Madagaskar en ver daarbuiten.

8 kudos 2025-12-04 10:48:21 op Breek: Borsato vrijgesproken van ontucht
"Snel zijn muziek weer terug op de radio zodat iedereen weer kan genieten van zijn mooie nummers."

Ik pak even een teiltje hoor..

1 kudos 2025-12-01 13:44:11 op Laatste wens voor je overlijden
Aan de andere kant kan Frank nu wel een verzoek indienen bij het secretariaat van de F-Side om op zeer korte termijn weer een knallend eerbetoon te doen aan de man die (nu nog) in het ziekenhuisbed ligt.

107 kudos 2025-11-30 22:51:35 op Idioot scheurt met 220km/h over de A20! | Dumpert Dashcam 54
Ik vraag me dan altijd af wat er in iemand's hoofd op 2:38 om gaat om dan je auto midden op de weg te parkeren en "JIJ BENT VAN MIJ" te roepen en uit te stappen. Ik snap dat je schrikt van die belachelijke actie maar je bent zelf geen haar beter door zo te reageren. 't Is geen schoolplein.

69 kudos 2025-11-15 15:58:34 op Zwarte Piet in Yerseke
Mijn god wat een niveau, dus je grijpt een intocht van Sinterklaas aan om nog even 'links' zwart te maken (pun intended)?

16 kudos 2025-11-05 14:26:27 op Politie volgt straatracertjes vanuit de lucht
Ja hoho!! Jij snapt het niet hè! "Het is echt een levensstijl. Als ik twee weken niet rijd, word ik gek. Het is een manier om stoom af te blazen," zegt drifter Mike Pijl. ''Gemeenten steken veel geld in het tegenwerken, terwijl ze ons met een kleiner budget gewoon een veilige locatie kunnen geven'', zegt Pijl. Circuits als Zandvoort zijn volgens hem te duur om vaak af te huren.

Die heeft een cursusje omdenken gevolgd. https://

Bron: www.at5.nl/artikelen/235240/overlast-illegale-straatraces-havengebied-amsterdam

-3 kudos 2025-11-02 17:23:21 op HowTo mollen vangen
Als zelf niet door te zagen zagen zagen zagen zagen, zagen zagen zagen zagen, zagen wij.

9 kudos 2025-10-30 11:37:52 op Letterlijke rattenplaag op straat
'Oh mijn god' met een Twents accent, prachtig. Ik vraag me trouwens wel af hoe een 'figuurlijke' rattenplaag eruit zou zijn.